menusearch
sedayeil.ir

IUIUUIUعشق به خدمت امید نصیبی قبل از نشستن بر صندلی سبز بهارستان

جستجو
هدر سایت

*عشق به خدمت امید نصیبی قبل از نشستن بر صندلی سبز بهارستان

(0)
(0)
تعداد بازدید خبر 104
تاریخ درج خبر سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
اشتراک خبر در شبکه های اجتماعیاشتراک
*عشق به خدمت امید نصیبی قبل از نشستن بر صندلی سبز بهارستان

*عشق به خدمت امید نصیبی قبل از نشستن بر صندلی سبز بهارستان*

به گزارش خبرنگار صدای ایل مسعود جمشیدی *امید نصیبی، منتخب مردم رستم و ممسنی در مجلس شورای اسلامی، در دیداری با یداله حقیقی، مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر،* به بررسی وضعیت برق در استان فارس و به ویژه حوزه انتخابی خود پرداخت.

در این دیدار، نصیبی ضمن اشاره به مشارکت بالای مردم رستم در انتخابات و اعتماد آن‌ها به وی برای پیگیری مطالباتشان، خواستار توجه ویژه به مسائل برق در این منطقه شد.

وی با بیان اینکه ثبات و پایداری شبکه برق از جمله نیازهای اساسی مردم رستم و ممسنی است، بر لزوم برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای تثبیت وضعیت برق در استان فارس و رستم و ممسنی تاکید کرد.

حقیقی، مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از تعامل و همدلی منتخب مردم رستم، آمادگی این مجموعه را برای بررسی دقیق وضعیت برق در این منطقه و انجام اقدامات لازم اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: *برق منطقه‌ای فارس و بوشهر تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب و پایدار به مردم رستم و ممسنی به کار خواهد گرفت*

مشارکت ۸۳ درصدی مردم رستم در انتخابات نشان‌دهنده اعتماد و امید آن‌ها به منتخبشان برای رسیدگی به مشکلات و چالش‌های این منطقه است. *انتظار می‌رود نصیبی با جدیت و پیگیری مستمر، در جهت رفع مشکلات، به ویژه مشکلات مربوط به برق در حوزه انتخابی خود تلاش کند.*

#sedayeil.ir

#صدای_ایل
#صدای_ایل_صدای_محرومان
#امید_نصیبی
#مشکلات_ممسنی_بزرگ
#اخبار_نوراباد

نظرات کاربران ( 0 نظر )
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام