menusearch
sedayeil.ir

🔸️مهندس شاهرخ عباسی مدیرامور آبفا شهرستان ممسنی

جستجو
هدر سایت

🔸️مهندس شاهرخ عباسی مدیرامور آبفا شهرستان ممسنی

(0)
(0)
تعداد بازدید خبر 56
تاریخ درج خبر پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
اشتراک خبر در شبکه های اجتماعیاشتراک
🔸️مهندس شاهرخ عباسی مدیرامور آبفا شهرستان ممسنی

🔸️مهندس شاهرخ عباسی مدیرامور آبفا شهرستان ممسنی، طی پیامی ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز‌ جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران تلاشگر این عرصه تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
روز ارتباطات و روابط عمومی تداعی‌گر نقش پررنگ روابط عمومی‌ها در عصر ارتباطات است، مناسبتی که بر صفحه تقویم و تاریخ شاید تنها یک روز است، اما برای اصحاب این وادی، سمبل و نماد ۳۶۵ روز جهاد و تعهد و تخصص در مسیری پٌر پیچ و خم و دشوار است، که نه زمان می‌شناسد، نه مکان.
این روز یادآور تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه سنگرسازان و افسران جنگ نرم است و فرصتی‌ست ارزشمند تا از خدمت شایسته همکاران در مجموعه روابط عمومی شرکت و سایر عزیزان تلاش‌گر این عرصه در شهرستان‌ها، که برای صیانت از شأنیت و اعتبار شرکت، سنگینی بار ارتباطات و اطلاع‌رسانی را به دوش می‌کشند قدردانی نماییم،
پوشش رسانه‌ای عملکرد صنعت آب شهرستان، کوشیدن برای جلب اعتمادسازی و امیدآفرینی با وجود شرایط ویژه‌ای که در آن قرار داریم، از نمونه‌های بارز این تلاش‌ها است
این روز همچنین فرصتی است برای شناسایی نقاط قوت، ضعف و بازنگری عملکرد مجموعه روابط عمومی، فرصت توجه دوباره به تعهدات و مسئولیت‌های اخلاقی و حرفه‌ای.
تردیدی نیست که با اتکال به خداوند متعال و در سایه بهبود روش‌ها و اجتناب از روزمرگی‌ها، می‌توان عملکردی ماندگارتر در راستای انعکاس خدمات شرکت و دستاوردهای دولت، در خدمت به مردم شریف این خطه بر جای گذاشت و با آموزش و ارتباط دوسویه تأثیر عمیقی در راستای افزایش اعتماد، تاب‌آوری مشترکان با توجه به محدودیت‌های آبی و همچنین مدیریت مصرف آب به عنوان اهداف روابط عمومی بر جای گذاشت.
اینجانب ضمن پاسداشت تلاش‌های همکاران ارزشمندم در روابط عمومی، ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را حضور یکایک تلاشگران این عرصه خطیر تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت‌تان را خواستارم.
امیدوارم به لطف خداوند به یاری یکدیگر، همچنان با سربلندی، خدمتگزار هم‌استانی‌هایمان در شرکت آب و فاضلاب باشیم.
http://sedayeil.ir

نظرات کاربران ( 0 نظر )
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام