menusearch
sedayeil.ir

دزدی کابل‌های تلفن، صدای مردم نورآباد ممسنی را درآورد

جستجو
هدر سایت

دزدی کابل‌های تلفن، صدای مردم نورآباد ممسنی را درآورد

(0)
(0)
تعداد بازدید خبر 100
تاریخ درج خبر شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱
اشتراک خبر در شبکه های اجتماعیاشتراک
دزدی کابل‌های تلفن، صدای مردم نورآباد ممسنی را درآورد

به گزارش خبرنگار صدای ایل، سیده فاطمه هاشمی؛ طی بازدید میدانی ،ماه‌هاست که دزد یا دزدانی در شهر نورآباد، شبانه نسبت به سرقت سیم‌های تلفن منازل حتی برخی مغازه‌ها و ادارات اقدام می‌کند و بعد از چندین ماه، این سارقین هنوز به دام نیوفتاده‌اند!

سرقت کابل‌های تلفن، علاوه بر مشکلات برقراری تماس، مشکلات قطعی اینترنت بر روی خطوط تلفن ثابت و همچنین صرف زمان و هزینه جهت وصل مجدد برای مردم را به برآورده است که موجبات نارضایتی شهروندان شده است.

ادامه این روند بعد از چندین ماه در حالی است که حتی یکی از شهروندان به صدای ایل از سرقت چند باره کابل تلفن مغازه‌اش خبر داده، و لزوم پیگیری جدی این موضوع را دو چندان می‌نماید.
جنس کابل ها و سیم های مخابراتی از مس است و از نظر مادی ارزشمند است. سارقان مس این سیم ها را می‌فروشند

شرکت مخابرات در این باره رویه عجیبی را در دستور کار دارد که در مواردی از سرقت کابل های مخابراتی دیده شده که مخابرات به دلیل نداشتن تجهیزات، تعمیر خط را ماه ها به تاخیر می‌اندازد و *سپس هم به مشترک اعلام می‌کند که اعتبار برای خرید تجهیزات نیست اگر می‌خواهید خودتان هزینه را بپردازید تا تعمیر شود. یعنی مخابرات،مردم را مجبور به پرداخت هزینه خرید کابل جایگزین می‌کند*.

اگر هم مشترک پرداخت هزینه را نپذیرد، خط تلفن ثابت او چندین ماه دیگر قطع می‌ماند و سپس مخابرات با استناد به اینکه خط کارکرد نداشته و مورد استفاده قرار نمی‌گیرد خط را سلب امتیاز می‌کند.
*این در حالی‌ است که مخابرات وظیفه دارد کابل تلفن را پشت در محل مشترک تحویل دهد*.

*یک روش های مناسب برای جلوگیری از افزایش سرقت ها، گزارش های مردمی است* و بهتر است مردم با دیدن موارد این چنینی موضوع را به نیروی انتظامی یا مخابرات گزارش کنند

نظرات کاربران ( 0 نظر )
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام